Poznaj 5 sposobów na skuteczne zarządzanie czasem!
Metodyki
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Poznaj 5 sposobów na skuteczne zarządzanie czasem!

Czas jest jedynym zasobem, którego nie można kupić. Jak efektywnie nim zarządzać? Podpowiadamy!

  1. Pierwszy sprawdzony sposób to notowanie wszystkich swoich aktywności w przeciągu 1 tygodnia. Znacząco ułatwi to zrozumienie, jak wiele można zrobić w danym okresie czasu oraz uświadomienie sobie, na co marnujemy najwięcej czasu.
  1. Metodą na zarządzanie czasem jest również planowanie każdego kolejnego dnia. Taki plan wykonać można zarówno wieczorem, przed pójściem spać, jak i rano, tuż po obudzeniu się.
  1. Przed rozpoczęciem realizacji zadania warto poświęcić kilka minut na zastanowienie się, jakie cele chcemy osiągnąć, wykonując je. Po zakończeniu dokonajmy jego oceny.
  1. Aby nie marnować czasu, warto wyznaczyć sobie godziny w ciągu dnia, kiedy sprawdzamy skrzynkę mailową i media społecznościowe.
  1. Jeżeli tylko mamy taką możliwość, delegujmy część zadań.

Zdjęcie główne: Michaela z Pexels

codepromising

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czy outsourcing IT to rozwiązanie dla Twojej firmy?
Czy outsourcing IT to rozwiązanie dla Twojej firmy?
Outsourcing IT może stać się sukcesem Twojego biznesu. Dowiedz się, czym jest, jakie daje korzyści i na co zwrócić uwagę przy wyborze usługodawcy.
Najlepsze narzędzia i oprogramowanie do obsługi przedsiębiorstw
Najlepsze narzędzia i oprogramowanie do obsługi przedsiębiorstw
W tym artykule przyjrzymy się najlepszym narzędziom i oprogramowaniu dostępnym na rynku, które może wspomóc obsługę przedsiębiorstwa.
W jaki sposób skutecznie przechowywać klucze? Odkryj wygodne rozwiązanie online
W jaki sposób skutecznie przechowywać klucze? Odkryj wygodne rozwiązanie online
Odkryj wygodne i bezpieczne przechowywanie kluczy. Zapomnij o tradycyjnych metodach!
Ostatnie wpisy